.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش وزیر اطلاعات به اظهارات رییس جمهور

وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر سخنان رئیس جمهور پیرامون غافلگیر شدن نیروهای اطلاعاتی در باره گران شدن ناگهانی ارز و دلار گفت: طبیعت کارهای اطلاعاتی سکوت است؛ اجازه دهید فعلا راجع به این مسئله صحبت نکنم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در پایان نشست امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که چرا از بیان پاسخ به سؤال خبرنگاران امتناع می‌کند گفت: طبیعت کارهای اطلاعاتی سکوت است و امتناع از پاسخ گفتن به همین دلیل است.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس در مورد سخنان رئیس جمهور پیرامون غافلگیر شدن نیروهای اطلاعاتی در باره گران شدن ناگهانی ارز و دلار گفت: اجازه دهید فعلا راجع به این مسئله صحبت نکنم.

مصلحی زمانی که با اصرار بیشتر خبرنگاران در این باره رو به رو شد تنها به یک لبخند به خبرنگاران اکتفا کرد و از جمع آنان دور شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 خرداد 1391
اولا مصلحي و تمام نيروهاي جان بر كف وزارت اطلاعات شب و روز زحمت ميكشند و اگر اين برو بچه هاي ناز و با صفا نبودند الان ريگي ها ملكتمان را تكه تكه كرده بودند . البته قبل از هرچيزي يه ادب و احترامي به ساير قوا از جمله مرزبانان عزيزمان و ساير رزمندگان زحمتكشمان سپاهي و ارتشي و بيسجي و نيروي انتظامي دارم ... اگر اين وضعيت را نيروهاي امنيتي بايد پيش بيني كنند پس چرا ما وزارت اقتصاد و دارائي ، بخش هاي اقتصادي بانكها در اداركل بانك مركزي و ساير مراكز تهيه و توزيع و ساماندهي ارز داريم...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.